Thursday, April 14, 2011

terkejut + happy gile2


Tadi kat sekolahh time tu nga dlm waktu science , kawan akuu nabila bukak buku teks science dye lahh .
pastuh dye nmpak ade cek dlm tu . dye bg kat akuu .
akuu tgk lahh cek tu pastuhh kat cek tuhh tulis name FARID BIN ABD RASHID .
akuu dah mule fikir farid yg akuu syg tuhh .
akuu tgk no ic dye , sah lahh tu org yg akuu syg .
terkejut akuu riuhh satu kelas akuu bisingg .
ye lahh jumpe sacara kebetulann .
akuu ponn ape agyy alg2 dah ade kt akuu .
akuu simpan je lahh wat kenangan .
series akuu ckp akuu cam ta caye ley lakk jumpe brg kepunyaan dye .
haisyyy , cam ade jodohh je .
haha , minta2 lahh ape yg akuu ckp ni betoll .
Aminnnnnnnnnnnnnn . . .